Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2007 05:42 - Красивите жаби и анонимката! (опит за басня)
Автор: jiovanio Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2815 Коментари: 4 Гласове:
1



Две от красивите жаби (от онези не съвсем краставите и с дългите крака и изящните шарки) одумват трета:
- Кажи ми приказна моя ненагледна, кое е онова грозното квакащото, което така ни смущава?
- Ох, скъпичко зеленичко прекрасничко, само ако знаех името и !
- И какво всъщност иска тя?! Къде се слага? За какво пледира? Не си ли вижда късите крака с разкривени пръсти и съдраните ципи между тях. Да не споменавам грозните кафяви шарки по дирника и.
- Ами да, така си е. Само устата и е голяма. Сигурно се мисли за интелигентна.
- Оф, как ли е името и?! Да е квакна аз както си знам та да млъкне.
- Еми не зная ти казах, миличка. Никога не съм го знаела. Сигурно е от онези анонимките. Много се навъдиха напоследък из блатото.
- Оф, да! Така е миличка. Ама като сме се пльоснали в общественото блато няма как да ги изгоним. Ще си ги търпим и това си е.
Да живее блатната демокрация! Хип, хип, хип….квак!


Тагове:   опит,   жаби,   Басня,


Гласувай:
1



1. acidufo - незнам защо пиша тук....
26.07.2007 00:15
но искам да ти кажа някои неща. Нямат нищо общо с постинга, нито с блога ти, дори не прочетох всичко, по-скоро почти нищо. Въпроса е, че по един или друг начин събуди интереса ми /може би с шантавите си уши/ и, тъй като съм човек на споровете, те предизвиквам на един своеобразен дуел. Прочетох отново някои от коментарите ти в моя блог и наистина държа ми кажеш кое според теб не е художествена измислица, кое е и как определяш ти доброто писане от лошото. Нека видя отговора ти и ще говорим по-нататък....
цитирай
2. furiika - Ама има жаби, които наистина се вземат на сериозно!
08.08.2007 08:11
:):):)
И един виц по този повод:

Жаба седи край реката, цапка с крачета във водата и си мечтае...
Идва един хипопотам и я пита:
- Ей, жабо! Студена ли е водата?
Жабата троснато му отвръща:
- А, аз, ако не забелязваш, съм преди всичко "дама", а не термометър!

Поздрави! :):):)
цитирай
3. basta - опит за басня ли?
18.09.2008 09:23
не, приятелю, това си е реалността, което си написал тук. това според мен е историята, която се повтаря, още от древността...знам, че може да звучи странно, но за мен лично е така...а който има уши да слуша, нека чува...истината...независимо от кого е казана. поздрави.
цитирай
4. emotion3 - добро и парещо
03.08.2009 11:34
нямам какво да добавя-добре си визирал тези "жаби"...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jiovanio
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70042
Постинги: 13
Коментари: 29
Гласове: 816
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031