Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2007 21:44 - Филия с масло и лютеница
Автор: jiovanio Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2826 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 02.11.2010 05:07


Това май повече подхождаше да го плясна в блога си на 1-ви юни ама нейсе. Става дума,че животът ми още от ранно детство винаги е приличал на  филия намазана с масло и лютеница. И обилно поръсена със сирене.
Ммммммммммм, вкусничко нали?!
Текват порои от секреции само като си помисли човек.
Да, ама не!
Това с филията си е чисто фигуративно казано, разбира се. В реалността нещата си течаха по масло, само когато околните (и най-вече родителите ми) ме оставяха да си играя на спокойствие, да си се мотам из махалата или просто да си блея в небето седнал на някой клон. Да бе, също като маймунките. Тогава наистина всичко си беше гладко, досущ като в клишето „по мед и масло”. Да, ама от време на време на време нещата се понацапваха  с лютеница т.н. с кръв след разни  неочаквани  падания, препъвания или внезапни срещи с някой остър ръб я на ограда я на печка (как пък все ги правеха едни такива остри и на моя ръст). За радост белезите, които останаха са все на скрити места. Под брадата или между веждите де, вие да не си помислихте нещо нецензурно. Бучките сирене, в които се препъвах пък обикновено се появяваха на разни ведомствени събирания на Аптечно управление-Пловдив. Те разбира се бяха я  по повод новогодишни коктейли, 8 мартенски запои или  разни измислени соц. чествания, на които майка ми постоянно ме мъкнеше със себе си. Там нейните колежки- яки, начервени, едрогърдести и потни лелки се надпреварваха коя ще ме щипе повече и по-зверски по бузките, нослето или дупето. Един чичко пък си позволяваше дори и по пишката твърдейки, че уж да ми порастнела по-голяма ( хомото му с хомо!)  После всички една по една или дружно в хор  възкликваха какъв съм бил сладур и на кого съм взел очите, на кого носа и разни такива видими органи.  За щастие хората които споменаваха си бяха моите си майка и татко. Никой не спомена съседа или пощенският раздавач, така че съм спокоен... Това се търпеше някак си (включително и пощипванията на типажа с кузовски наклоности) ако не бяха целувките на тези лелки. Малеееееееее,  то не бяха слюнки , то не бяха миризми, то не бяха тонове червило с които ми омазваха  цялото лице. Нищо не ги спираше тези въодушевени каки лъхащи на евтина ракия и цигари, мляскаха си ме като високовакуумни прахосмукачки. Та казвам ви само целувките да бяха добре, ами и за благодарност трябваше да им пея песнички или да им казвам стихотворения, като че ли те не можеха да си научат някое и да си го рецитират сами. Иначе и те пееха цоцоланите, но само след като се напиеха. За капак от време на време майка ми изтриваше всичкото това червило вместо с вода с пръсти намокрени с нейната си слюнка.  Женска логика, какво да правиш.  Веднъж пък в детската градина с абсурдното име Свобода по повод някакво празненство учителките ми ме облякоха с нещо като гащеризон без крачоли,  с  накъдрена якичка от картон и пантофки тип цвички.  А бе какво да ви разправям. Детство. Добре, че поне успях да си запазя правилната сексуална ориентация.
 


Тагове:   масло,   филия,   лютеница,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dana55 - Привет!
04.06.2007 21:48
Много хубаво си го разказал,но снимките ги няма..
цитирай
2. emotion3 - оох твоята не е била лека ;)
04.08.2009 12:38
ммдаа-тези лелки защо са си въобразили че на момченцата им е приятно да ги дърпат като курви насам-натам а хомотата-за тях им трябва лобоскопия, масова...да живеят жените, да ни се радват, ама след като пораснем за това
цитирай
3. razkazvachka - за да тече обмена на инфо
25.11.2009 20:37
пък аз бях седмото джудже в новогодишното шоу в първи клас и мажоретка-лале на 24 май.

егати соцлудницата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jiovanio
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70154
Постинги: 13
Коментари: 29
Гласове: 816
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930